pondelok 10. januára 2011

Rozhodla som sa sem neprispievať.nakoľko su tu take ktoré vidia dobro iba za tým čo robia oni a komentujú niekoho akokeby pojedli všetku múdrosť sveta ! aj vy sa láskavo uvedomte!(tie ktoré komentovali Oznamko) ... ste také isté,aj vy by ste sa snažili čo najlepšie rozbehnúť svoj blog a po 2. vy ťawy ako prvé som napísala že to môže vymazať ,mne to vadiť nebude.A aaako nič v zlom "inteligentné" ale keď na blog pridáš logo(obrázok) a sme zaregistrované cez google tak je logické že sa uloží aj v google . Len to by ste to museli najprv vedieť spraviť.
a druhá vec prečo tu končim :aj tym že už mám vlastný blog ale aj tu (prepáááč mimi) to bolo taake že každemu stacilo prispiet 1 za mesiac ,každy mohol mat rubriku aku chcel, a z 8 sledovatelov sú 4 prispievatelky....rozbehla som rubriku s hodnotenim dolliek -mali ste sa hlasti a kazdy tyzden malo byt nieco nove ... prihlásili sa 2 .. ja viem ze sa este len rozbieha ale tak od kedy prispievam sa tu este nikto neprihlasil ... :(
Mimi soráááč ...

5 komentárov:

  1. juuuuj ..to je velka skoda .. :( .. ja by som velmi chcela aby si zostala.. (a ja som ani nevidela ze ake tu bolo to oznamko a ze ake boli k tomu komenty).. mne len nieco nika vravela ale predsa tu je seefka niki a do tohto sa jej velmi nechcem starat ze ci tu mozu byt reklamy .. takze lucy fakt prepac :( urccite sme ta nechceli nahnevat :( .. a s tymi rubrikami je to dost ze ete potrebujeme sledovatelov a prispievatelov a viem ze este nie je nas blog taky dobryy a nevinika ako niake .. ale snad to rozbehneme aj trosku dalej .. tak snad si to ete rozmyslis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aha .. ale to nie vy nebojte sa ...ja nwm kto nejaka kika alebo kto ... ja som ani nepozrela na meno a ja som to sama vymazala .. a ja som myslela ze to je tvoj blog lebo ty si ma pozvala tak som tak nejako myslela ze tvoj... ja som chcela aby sme boli priatelske blogy a uz ked tak aby sa na obe chodili pozerat aj baby odtial aj baby od nas .. ale uz nic ... a drzim vam palce ... nech sa vam podari rozbehnut ho aby bol co najznamejsi .. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj tak sa budem zeraz snazit aby sa aj nas blog rozbehol tak nebudem mat tak cas ... ale ak budete potrebovat pomoc tak s radostou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. noo tak je supeer ze sa nehnevaas... :) .. no a k tomu ze si si myslela ze ja mam ten blogu tak mi to mame tak ze tak spolu secko :) .. vies no takze tak :) .. a aj my ti prajeme aby sa ti darilo na tom blogu :) pojdem ho kuknut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ale budes obcas aj na nas chodit nee? :D ..

    OdpovedaťOdstrániť