pondelok 29. novembra 2010

Bratislava

Ahojte! :D takže v stredu by sme mali ísť zo školy do BA , mali by sme ísť na nejakú výstavu,vianočné trhy, a neviem ešte kde a miesto rozchodu by malo byť :D nákupné centrum  polus city center :/ ale podla toho čo som pozerala na nete tak tam nieje ani NY anii GATE a ani Davinci alebo bižutéria SIX :( je to pravda ? ...... ktoré nákupné centrum v BA je pola vás najlepšie ? 

3 komentáre:

  1. no ja som bola v poluse a ako je to tam kraasne aj secko ale obchody.. na nic .. podla mna je dobryy AVION :D
    a ked sme bolii v tom poluse tak sme sa dohodli ze sa stretneme pri jednom vchode a potom sme to s kamoskami hladali aspon polhodinu strasne ich tam je veela :D ale halus bola :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahaaa :D a šak my sa zabavime aj tam kde sa nedá takze... :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. avion je velmo pekny ale aj VELKY!!!
    neboj miska aj ja ked som tam bola s maminou naposledy thak sme nevedeli skade sme dosli hihih :D

    OdpovedaťOdstrániť