utorok 16. novembra 2010

Vianočka z reklamy :D





jaaaaaaaaaj podla vaas ako jee to v tej reklame ?? lebo kazdyy tam pocuje volaco inee jeden ze mnamocka druhyy mamicka potom puncovee liicka a seeelico :D ja tam pocujem ze : ja som mala vianocka ruzove mam licka :D :D :D

3 komentáre:

  1. ja tam počujem to isté čo aj ty :D.......... to je podla mna sprostost stou mnamockou a punčovými líčkami :D ved to je uplne jasne ze co tam vravi teda spon podla mna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja to tam pocujem ze ja som mala vianocka ruzove mam licka nevem kto vravi take sprostosti ze mnamocka a puncove licka bozeee!!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nooo aj ja si mysliim ale to je fakt sprostost s tou mnamockou :D :D :D ale to je jedno no ... sak no kazdy ma svoj nazor a netreba mu ho brat.... :D a inac ja som to kukala na nete a bolo tam to co my vraviime :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť