sobota 18. decembra 2010

Vtipy

Ahojte! bola som na internete ale velmi som sa nudila tak som nasla par vtipov:



Pani učiteľka sa pýta žiakov. 
"Deti čo nám dáva sliepka?"
Žiaci odpovedajú: "Vajce."
"Správne. A čo nám dáva ovca?"
Deti sa zamyslia, a potom odpovedajú: "Ovca nám dáva vlnu."
Učiteľka sa zamyslí a pýta sa ich: "Deti, a čo nám dáva krava?" 
A deti na to: "DOMACE ULOHY."



Stretnu sa dve blondinky a jedna vravi:počuvaj dala som si spraviť vodičák ale nedostala som ho:
druha na to:a to už prečo?
prva:jak som jazdila tak som bola pred kruhovím objazdom a tam bola napísana 30.tak som ten kruhač obišla 30-krát.
druhá na to:počuvaj a počítala si správne?



Rozhovor dvoch ožranov:
-Včera som taký opitý prišiel domov...Aj manželku som videl dvojmo.
-A?Čo si urobil?
-Pomyslel som si...Načo mi budú dve manželky?Tak som jednu z nich zastrelil.Nato sa zrútila aj tá druhá.



Ide chlapik do kvetinarstva a kupuje veniec na pohreb a hovori predavacke dajte mi tam stuhu a predavacka sa ho pyta tenku alebo hrubu on jej odpovie to je jedno nie ona mu povie no to nieje tenka sa dava ked je mali smutok a hruba ked je velky a on jej odpovie to je pre svokru tej staci nit


Učiteľka sa pýta Jožka: Ktorý cicavec nemá zuby?
Jožko odpovedá: Môj starý otec, prosím.



Viete čo majú spoločné muž a šampon?
Obidvaja sú na HLAVU!



Ak som niekoho týmito vtipmi urazila tak sa velmi ospravedlnujem...  

1 komentár: