pondelok 27. decembra 2010

Oriflame

Keďže tento blog nieje len o stardolle tak sem dám aj niečo iné.Reálne a predsa sa jedna o štýl,makeup... Je to kozmetika Oriflame.Sama tam "pracujem" takže s niečím mám aj skúsenosti. Preto sa ma môžte na čokoľvek opýtať(samozrejme odpoviem iba ak budem vedieť) :D
Dnes som sa rozhodla že sem dám nejakú novinku.Hneď zo začiatku sa chcem aj ja opýtať. Čo si myslíte o tejto ponuke ?
zelene-spotrebice.jpg
Je to novoročná ponuka. Kamoška už má termosku a ja zase rýchlovarnú konvicu :D ...Síce sa Oriflame nezaoberá elektrospotrebičmi ale myslím že zase až také zlé byť nemôžu. :D

Ďalej tu hodím novinku katalogu 1 a tou je :

Oriflame Beauty 2FX Mascara :            
Špirála 2FX  
Vaša konickarka99

3 komentáre:

  1. no ja by som sa chcela spytat ze ako je to s tou termoskou a konvicou a to :) .. a to ako "pracujes" ? to si u teba moozu objednavat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaako myslis hodnotenie alebo ako ??? noo tak vlastne sa to vola kozmetickyy poradca alebo nieco take a ja ukazujem katalog ..z tych objednanych veci davam objednavku a roznasam tovar .... a za vyzbierane peniaze zaplatim sek a z nich sa este zvysi pre mna ... to je akoze moja mala vyplata .. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeee tak to mas dobree :) .. waau :)

    OdpovedaťOdstrániť